chci@delegovat.cz

kolik stojí mé služby?

Odvedenou práci fakturuji nebo vykonávám na Dohodu o provedení práce

ÚČETNÍ SLUŽBY

Postarám se o vaše účetnictví a daně, ohlídám důležité termíny, odešlu příslušné výkazy a zajistím komunikaci s úřady.
od 2000 / měsíc
  • vedení daňové evidence (cena od 2000 Kč/měsíc)
  • vedení účetnictví (cena od 4000 Kč/měsíc)
  • vedení mzdové agendy
  • příprava podkladů k dani z příjmu
  • přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení - příprava podkladů
  • účetní a daňové poradenství

BUSINESS PODPORA

Delegujte na mne svou práci, která vás nebaví nebo jí nestíháte. Já jí udělám s radostí!
1000 / hodina
  • online marketing
  • péče o E-shop
  • plánování schůzek
  • obsluha sociálních sítí
  • komunikace se zákazníky i business partnery
  • tvorba jednoduchých webů
  • vyhledávání informací, tarifů, vybavení apod.

E-SHOP REALIZACE

Ať už jste začínající obchodník nebo nemáte čas na nimravou práci, optimalizuji váš E-shop v Shoptet.cz přesně tak, jak bude potřeba.
1300 / hodina
  • analýza vašeho E-shopu cena 700 Kč
  • zaškolení v administraci Shoptet.cz
  • realizace E-shopu od A do Z
  • vyhotovení bannerů
  • propojení sociálních sítí, dopravců, platebních bran apod.
  • přesun na vlastní doménu

Doplňující informace

Pokud chcete zkontrolovat, zda jste si E-shop dobře nastavili, ráda vám na něj mrknu. Analýza stojí 700 Kč, včetně následné on-line schůzky.

Kompletní realizace E-shopu na platformě Shoptet.cz u mne obvykle vyjde na 9 000 – 13 000 Kč. 

Počáteční konzultaci, která vede k převzetí účetnictví, poskytuji zdarma.

Platíte jen za to, co skutečně udělám. Účtuji si každých započatých 15 minut a díky aplikaci Toggl dokážu dobu strávenou na projektech efektivně měřit, což má pro mé klienty pozitivní vliv na výši ceny. 

Cenu za vedení účetnictví si stanovíme po vzájemné dohodě v závislosti na počtu dokladů a rozsahu požadovaných prací.

Delegovat na mne můžete své pravidelné pracovní činnosti, ale i mimořádné úkoly, na které vám nezbývá čas nebo chuť.